Deze thread is een beetje een rommeltje aan het worden maar ...
@sisosteven: Ik vermoed dat Pjotr DVDDecrypter bedoelde. Dat programma was niet alleen een exellent DVD rip programma, maar bleek ook nog eens excellent te zijn om CD/DVD images te branden. Nadat DVDDecrypter door tussenkomst van de industrie stopgezet werd, is de burning module blijven verder ontwikkeld worden als imgburn.
@vlerknozem: ik denk dat w.hellinga de nagel op de kop slaat: mogelijk transcodeert mandvd het geluid niet, waardoor je dvd speler het formaat niet herkent. Geldige formaten voor video-dvd zijn volgens mij uncompressed wav, mp2 (géén mp3!!!) en ac3. Dan heb je ook optioneel DTS.
Met mandvd heb ik geen enkele ervaring. Als je het niet voor elkaar krijgt om in mandvd het geluid correct te converteren, dan kan je dat doen met avidemux. Je kan de video openen, direct stream copy doen voor video (geen transcoding) maar de audio omzetten naar ac3 en terug saven als avi. Dit zal vrij vlug gaan. Laat mandvd dan die aangepaste avi omzetten.
Het kan ook zijn dat ook mandvd last heeft van de gstreamer bug die het geluid vervormd bij het werken met DeVeDe onder Feisty. echter, moest dat et probleem zijn, dan zou je wel vervormd geluid gehad hebben.