Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST] Mozilla Firefox toont (onder Ubuntu) website raar  (gelezen 5564 keer)

Offline Jan E.

• Lid
Re: Mozilla Firefox toont (onder Ubuntu) website raar
« Reactie #25 Gepost op: 2009/05/17, 13:38:20 »
YAHOOOO!

Lettertype aangepast, beetje gerommeld met de grootte van de tekstvensters, et voila! Het wonder is geschied.

Ik dank u allen zeer!  :-*

Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Offline Jan E.

• Lid
Re: [OPGELOST] Mozilla Firefox toont (onder Ubuntu) website raar
« Reactie #26 Gepost op: 2009/05/17, 14:45:23 »
Jee Femke, jij vraagt ook gelijk meer dan 13 wijzen kunnen beantwoorden...

euh, tekstvensters: ik heb ze gewoon breder gemaakt aan de rechter kant, zodat ze net binnen het witte gedeelte bleven.

Vast gezet: Ben ik me niet van bewust. Ik heb gewoon een tekstvenster aangemaakt en daarin de reeds bestaande tekst geplakt. Zonder opmaak, zoals het lettertype, -grootte en vet en zo. Dat is er nadien aan toegevoegd. Het programma genereert gewoon de HTML pagina's, nadat je op opslaan hebt gedrukt.

Dat van dat verwijzen naar boven had ik ook al zitten denken. Ga ik nog wel mee bezig. Bedankt voor de tip!

Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04