Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [opgelost]printscreen foto plakken in openoffice writer lukt niet  (gelezen 2582 keer)

Offline edwinv

• Lid
ik probeer via printscreen een afbeelding te plakken in openoffice writer maar dit lukt niet

ik zoek op het internet een afbeelding - met schermafdruk maken kies ik selecteer gebied en kopieer naar klembord

daarna doe ik plakken, maar dit lukt niet  - ook plakken speciaal lukt niet

ik werk met netbook remix jaunty versie

iemand suggesties

« Laatst bewerkt op: 2009/05/07, 20:11:36 door edwinv »

Offline Jan E.

• Lid
Re: printscreen foto plakken in openoffice writer lukt niet
« Reactie #1 Gepost op: 2009/05/07, 20:07:32 »
Ben een beetje aan het klooien geweest en in eerste instatie lukte het bij mij ook niet. Tot ik op een gegeven moment er voor koos om het venstertje van de applicatie Schermafdruk maken, niet meer af te sluiten. En toen kon ik ineens wel plakken....

Dus, schermafdruk maken, opslaan naar klembord, venstertje open laten en switchen naar Openoffice. dan doet'ie het hier (Ubu 9.04)

Kijk eens of dat lukt?

Dell Vostro 3360
Ubuntu 20.04

Offline edwinv

• Lid
Re: printscreen foto plakken in openoffice writer lukt niet
« Reactie #2 Gepost op: 2009/05/07, 20:11:13 »
inderdaad dat is de oplossing - wel een beetje raar dat je dat venster moet laten openstaan, maar het werkt

dank je wel

Offline track

• Lid
Re: [opgelost]printscreen foto plakken in openoffice writer lukt niet
« Reactie #3 Gepost op: 2009/05/07, 20:21:51 »
Dat heb ik onlangs ook gehad:  een internet-adres werd alleen op het klembord bewaard als ik het venster
waar ik het vandaan had ook open bleef staan.
Blijkbaar wordt het klembord gewist zodra je het venster sluit waar je het hebt gekopiƫerd.

Een beetje raar, maar dat blijkt zo te zijn.  Het is maar de vraag: feature of bug ?

track