Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: paneel fouten  (gelezen 625 keer)

Offline Agnes

• Lid
paneel fouten
« Gepost op: 2009/04/26, 13:11:34 »
Ik gebruik nog niet zo lang Ubuntu, de dingen die ik wil doen gaan prima alleen heb ik een probleem met het paneel.
Sinds kort kan ik toepassingen niet meer openen, locaties opent allen met VLC mediaplayer, hoe dit is ontstaan weet ik niet.
Van de éne op de andere dag is dit ontstaan en niet eens tijdens het gebruik van mijn pc.
Nu zitten mijn kinderen ook regelmatig aan mijn pc dus ik weet niet of hier iets misgegaan is.
Mijn vraag is uiteraard, hoe kan ik toepassingen weer openen en hoe kan ik locaties weer normaal openen zonder dat VLC mediaplayer opstart.

Re: paneel fouten
« Reactie #1 Gepost op: 2009/04/26, 13:12:15 »
Dus alle mappen openen in VLC Media Player, en programma's starten niet meer?

Offline Agnes

• Lid
Re: paneel fouten
« Reactie #2 Gepost op: 2009/04/26, 13:34:26 »
Alle mappen openen in VLC mediaplayer, ik kan alleen in mijn mappen komen door via de prullebak naar mijn persoonlijke map te gaan.
programmaś kan ik alleen openen door op een bestand te gaan staan en via de rechtermuisknop aan te geven met welk programma ik het wil openen, zoals ik nu doe als ik een film wil branden of verkleinen.
maar ik kan geen programmaś openen die onder toepassingen staan.