Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [OPGELOST]minimaliseer, maximaliseer en sluit knopje.  (gelezen 915 keer)

Offline hans_4

• Lid
[OPGELOST]minimaliseer, maximaliseer en sluit knopje.
« Gepost op: 2009/03/25, 15:24:42 »
ik heb op het forum al eens een vraag hierover gezien maar ik kan ze echt niet terugvinden.
als compiz aanstaa zijn de minimaliseer, maximaliseer en sluit knopjes van mozilla firefox verdwenen. ik kan natuurlijk altijd compiz uitzetten maar dat is niet echt een oplossing.
« Laatst bewerkt op: 2009/03/25, 20:07:01 door hans_4 »

Offline Kevin.

• Lid
Re: minimaliseer, maximaliseer en sluit knopje.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/25, 16:39:11 »
Bedoel je dat firefox zeg maar full screen is? (Dat ie allebei de panelen bedekt)
MacBook 2,1, 2.0 C2D, GMA 950, 4GB RAM, (nog)80GB HDD, Mac OS X 10.6.3
iMac 21,5", 3.06 C2D, Nvidia 9400M, 4GB Ram, 500GB HDD, Mac OS X 10.6.2

« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/25, 16:55:32 »
Bovenstaande is op te lossen door F11 een paar keer in te drukken.
Heb je het kader zonder knoppen? Heb je Emerald geïnstalleerd? Dan kan je het kader en de knopjes afdwingen door in het Compiz configuratie scherm onder Window Decoration bij Command vul je in emerald --replace ,let op er staat een spatie tussen emerald en --

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline hans_4

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/25, 20:05:32 »
ok bedankt het is opgelost