Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: hoe download je een website in Gourmet ?  (gelezen 888 keer)

hoe download je een website in Gourmet ?
« Gepost op: 2009/03/20, 13:51:42 »
Ik zocht al een tijdje naar een recepten-programma, en zo kwam ik Gourmet tegen.
Het ziet er erg leuk uit.
Maar hoe download je een website in Gourmet ?
Ik heb al vaker gezocht en wat "oplossingen" gevonden, maar elke keer als ik het adres ingaf kreeg ik de vraag : weet u wel zeker dat er recepten op deze site staan ?!
Hoe kan dit ?
Maar vooral hoe los ik het op ?!
You gotta be hungry !

Offline track

• Lid
Re: hoe download je een website in Gourmet ?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/20, 14:07:21 »
Hoi Arthur,

bij de pakketenlijst vond ik een link naar de project-site:  http://grecipe-manager.sourceforge.net/
Blijkbaar kan hij maar bepaalde formaten importeren. (hoofdstuk "Import and Export)

Vriendelijke groet,

track

Re: hoe download je een website in Gourmet ?
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/20, 14:30:17 »
Ik heb deze site al gelezen.
En de genoemde sites geprobeerd.
Alleen als ik dan het URL kopier naar / in Gourmet dan geeft hij dan dat er een fout is.
Are you sure http://www.epicurious.com/recipes/food/views/Gorgonzola-and-Leek-Creme-Brulee-351770 points to a page with a recipe on it?

Als ik de details van de fout bekijk zie ik dit :

Traceback (most recent call last):
  File "/usr/share/gourmet/GourmetRecipeManager.py", line 786, in import_webpageg
    threaded=True)
  File "/usr/share/gourmet/importers/html_importer.py", line 392, in import_url
    if progress: progress(0.01,'Fetching webpage')
  File "/usr/share/gourmet/GourmetRecipeManager.py", line 1595, in set_progress_thr
    gt.gtk_enter()
NameError: global name 'gt' is not defined

Wat nu ??
You gotta be hungry !