Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox minimaliseren en maximaliseren  (gelezen 1683 keer)

Offline jvuz

• Lid
Firefox minimaliseren en maximaliseren
« Gepost op: 2009/03/18, 11:48:47 »
Hoi,

ik heb een probleem met firefox, met name dat er geen - of x staat rechtsboven, waardoor het niet makkelijk is om deze te sluiten. Wat zou het probleem kunnen zijn?

Jvuz

Offline peter10

• Lid
    • Mijn Hyve
Re: Firefox minimaliseren en maximaliseren
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/18, 13:18:30 »
Probeer eens te rechtsklikken op de titelbalk, en te kiezen voor maximaliseren. Ik hoop dat het venster dan passend zal worden weergegeven. Is trouwens het beeld verder normaal?

Offline mrGee

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/18, 13:20:39 »
Hallo

Is dat alleen met firefox? En hij staat per ongeluk (met F11) niet full screen (dat zou wel
opvallen overigens) Je mist misschien je titelbalk, wat gebeurt er als je toch even f11 en daarna
weer f11 doet?
Rechtsklik anders even op een lege plaats van je buroblad; werkbladachtergrond wijzigen; bij
de tab visuele effecten en zet die even op geen; en start daarna firefox weer, werkt dat?
Welke versie van ubuntu gebruik je ?

Groeten Gerrit

-- = >  simplify if you can   -- = >

« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/18, 13:23:44 »
Als eerste schiet me te binnen: je Firefox staat op Voledig schermmodus. Even F11 doen. Als dat niet helpt, dan komt het door de desktopeffecten die roet in het eten gooien. Zet die dan uit.

Offline Soul-Sing

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/18, 14:07:30 »
Ik denk aan een compiz venster probleem, dus gewoon terugvallen op mertacity. Als allerlaatste mogelijkheid, zou je met je rechtermuisknop op de onderste vensterbalk kunnen staan: toevoegen aan paneel: vensterlijst(menu)

Offline jvuz

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/03/20, 15:42:09 »
Ik heb het uiteindelijk opgelost, door een nieuw profiel te creƫren. Het bestaande profiel kwam van Windows XP en ik denk dat er waarschijnlijk problemen met de extensies. Nu werkt alles correct.

Bedankt allemaal.