Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: [Opgelost] Windows/Ubuntu: USB poorten werken niet via Windows, wel via Ubuntu  (gelezen 645 keer)

Helena83

• Gast
Hallo,

ik zit met het volgende: ik heb zowel ubuntu als windows op mijn pc staan, als ik bij het opstarten voor windows xp kies dan kan ik mijn usb poorten niet gebruiken,reeds via apparaatbeheer gekeken en alle poorten staan geactiveerd, er wordt dus geen probleem aangegeven. Kies ik voor ubuntu dan kan ik ze wel gebruiken... zou het kunnen dat er binnen ubuntu iets ingesteld staat waardoor ik ze niet kan gebruiken voor windows? Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen?

alvast bedankt,
groetjes Helena
« Laatst bewerkt op: 2009/03/15, 17:11:43 door Vistaus »

timmy

• Gast
Het is handig om er, als je een probleem hebt opgelost, bij te zetten hóe je dat dan hebt gedaan. Misschien hebben andere mensen hetzelfde probleem, dan weten ze hoe het op te lossen.
Overigens, welkom op het forum  ;)