Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ( Opgelost ) scrollkeeper kan niet lezen ?  (gelezen 993 keer)

Offline Tom

• Lid
( Opgelost ) scrollkeeper kan niet lezen ?
« Gepost op: 2009/03/02, 11:34:00 »
Heb eens in mijn scrollkeeper log gekeken , en daar staan veel meldingen kan niet lezen of bestaat niet ?
Weet niet of dat kwaad kan , denk het niet.
Wand mijn messages tonen altijd   mark mark etc.
En syslog idem plus cron hour natuurlijk.
En het systeem (distro) loopt prima.

Hierbij een paar leuke kiekjes met het geen ik bedoel. :)
Groeten Tom.
« Laatst bewerkt op: 2009/03/02, 17:36:37 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Re: scrollkeeper kan niet lezen ?
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/02, 15:13:02 »
ik klikt dit aan en krijgt gelijk reclame binnen!!
hoort dat er ook soms bij.  ???
maassluis 
eerste stad aan de waterweg.

Offline Floris

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/02, 15:58:05 »
Als ik het wel heb is Scrollkeeper het updatemechanisme voor documentatie, dus in het ergste geval zijn je man-pages en dergelijke niet meer helemaal bij de tijd.  Ik zou me er niet al te druk om maken; je systeem wordt er niet minder betrouwbaar van.
Als je vraag beantwoord is, wees dan zo vriendelijk om de titel van je eerste post met "[OPGELOST]" te beginnen (klik op verander).

« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/02, 16:05:36 »
Kan je die XML bestandjes niet openen en kijken wat er eventueel fout is, ik neem aan hoe je dit moet doen in een document staat of op de site http://scrollkeeper.sourceforge.net/documentation.shtml

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/02, 17:16:29 »
ik klikt dit aan en krijgt gelijk reclame binnen!!
hoort dat er ook soms bij.  ???
Ik niet , leve de Adblocker en driemaal hoera vor de NoScript die ik gebruik.
Ik gebruik NoScript dus alleen ... schitterend.
Doe ik dat niet heb ik dat ook bij Imageshack...des al niet te min  ,,A am so  sorry ,, :rolleyes:
« Laatst bewerkt op: 2009/03/02, 17:23:48 door Wanda Rooze »
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

Offline Tom

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2009/03/02, 17:22:18 »
Kan je die XML bestandjes niet openen en kijken wat er eventueel fout is, ik neem aan hoe je dit moet doen in een document staat of op de site http://scrollkeeper.sourceforge.net/documentation.shtml

Met vriendelijke groet,

Gijs
Daar staat geen enkele fout in.
Maar om de leute (plezier ) heb ik gewoon een cleane installatie gedaan , en zie daar alles oke.
Install gaat bij mij erg snel ( als ik een frisse install en config heb word alles gebackupt) heerlijk werkt dat.
1 uur en 16 min plus 2 senseos  en één cigaret ( de hond laat ik ook nog uit )
Bedankt voor Jullie reacties vind het tof.
Groetjes Tom.