Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Touchpad frustratie (Kubuntu)  (gelezen 926 keer)

Offline Spider

• Lid
Touchpad frustratie (Kubuntu)
« Gepost op: 2009/02/14, 18:37:31 »
Als ik onder Kubuntu werk krijg ik de welbekende touchpad frustraties (overigens onder Ubuntu helemaal geen problemen). Zodra ik met gsynaptics de instellingen wijzig, werkt alles perfect. Maar zodra ik mijn laptop opnieuw start, begint het weer en moet ik iedere keer met gsynaptics de instellingen weer wijzigen. Dit is erg irritant. Je zou zeggen dat de instellingen bewaard zouden moeten blijven, maar dus niet. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de instellingen bewaard blijven?

IK heb overigens een HP Compaq 6710b.
"We Must Become the Change We Want to See."- Mahatma Gandhi

Re: Touchpad frustratie (Kubuntu)
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/14, 20:00:22 »
Als ik onder Kubuntu werk krijg ik de welbekende touchpad frustraties (overigens onder Ubuntu helemaal geen problemen). Zodra ik met gsynaptics de instellingen wijzig, werkt alles perfect. Maar zodra ik mijn laptop opnieuw start, begint het weer en moet ik iedere keer met gsynaptics de instellingen weer wijzigen. Dit is erg irritant. Je zou zeggen dat de instellingen bewaard zouden moeten blijven, maar dus niet. Iemand enig idee hoe ik ervoor kan zorgen dat de instellingen bewaard blijven?

IK heb overigens een HP Compaq 6710b.

Ik heb hier geen touchpad noch kde oid. Maar is het een idee om onder systeem > toepassingen > sessies   de toepassingen toe te voegen die je touchpad werkend krijgen? Dan start dit bij aanvang van de sessie op. Nogmaals, ik weet niet of dit onder kubuntu op dezelfde plaats zit, noch of dit werkt. Het is slechts een idee.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/14, 20:07:25 »
Systeem>Toepassingen>Sessies is er niet op Kubuntu. Wel Systeeminstellingen>>>Tabblad Geavanceerd>>>Autostart. Probeer het daar eens toe te voegen.

Offline Spider

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/02/14, 21:13:28 »
Bedankt! Dit is minder irritant dan iedere keer gsynaptics opnieuw starten. ^-^ Maar is er geen oplossing dat de instelling bewaard blijven?
"We Must Become the Change We Want to See."- Mahatma Gandhi