Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: OPGELOST Belasting aangifte 2008 Linux  (gelezen 3406 keer)

OPGELOST Belasting aangifte 2008 Linux
« Gepost op: 2009/02/15, 19:36:42 »
Op mijn pc met Ubuntu 8.10 heb ik het belasting programma met succes geinstalleerd.
Ik ben nieuw met Linux.  Graag wil ik de  gegevens van vorig jaar (helaas sorry maar onder windows gemaakt) inlezen.
Helaas kon ik dit niet voor elkaar krijgen.
Heeft iemand hier een oplossing voor of moet ik alles weer op nieuw invoeren?
Ik verzorg voor  meerdere mensen de aangiftes.
Om onder windows belasting aangift te doen vind ik eigelijk geen optie.
Leon 
« Laatst bewerkt op: 2009/02/17, 16:50:11 door Leon_III »
Laptops HP Probook 4720s en HP g72
Testcomputer HP Compaq dc7800p 
email: SteunpuntLeon@gmail.com

Offline Willem_D

• Lid
Re: Belasting aangifte 2008 Linux
« Reactie #1 Gepost op: 2009/02/15, 20:18:16 »
Ik kan je vraag helaas niet beantwoorden, maar ik ben benieuwd of de letters inmiddels een acceptabele resolutie hebben. Bij de 2007-versie vond ik dat onvoldoende.

Vriendelijke groet, Willem_D.
Acer 5930G laptop met nVidia 9600M GT

"Je verschijnt niet in je lichaam, maar je lichaam verschijnt in Jou."
Francis Lucille

« Reactie #2 Gepost op: 2009/02/15, 22:24:17 »
Op mijn pc met Ubuntu 8.10 heb ik het belasting programma met succes geinstalleerd.
Ik ben nieuw met Linux.  Graag wil ik de  gegevens van vorig jaar (helaas sorry maar onder windows gemaakt) inlezen.
Helaas kon ik dit niet voor elkaar krijgen.