Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Uitklapmenu zonder tekst  (gelezen 1031 keer)

hoveA

• Gast
Uitklapmenu zonder tekst
« Gepost op: 2009/03/08, 19:26:17 »
Ubuntu 8.10 herinstalleert. Sindsdien zijn de uitklappende menu's van openoffice en opera zonder tekst. Wel met de symbolen.  Bij firefox is alles normaal. Weet iemand hoe dit komt?

Re: Uitklapmenu zonder tekst
« Reactie #1 Gepost op: 2009/03/08, 19:29:31 »
Gebruik je soms de Nvidia driver versie 169? Dat is een bekend probleem met deze. Oplossingen:

- koop een nieuwere GPU
- schakel de driver uit. Dan heb je geen 3d meer, maar de problemen zijn opgelost.

Offline SNWBRDR

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2009/03/08, 19:30:54 »
Systeem - Voorkeuren - Uiterlijk, tabblad Interface.
Daar heb je een combobox staan (toolbar button labels), dat eens veranderen?

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2009/03/08, 19:38:15 »
Ik heb nu wel geen nvidia kaart, maar probeer dit eens: http://forum.ubuntu-nl.org/software-en-configuratie/probleemple-open-office-werkbalken-niet-zichtbaar/msg361956/#msg361956 In het betreffende draadje heb ik spijtig genoeg geen feedback gehad over deze oplossing.

hoveA

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2009/03/08, 20:43:14 »
Probleem opgelost.
Systeem-voorkeuren-uiterlijk-visuele effecten
Aanklikken op "geen" en probleem opgelost
Nochtans was dit probleem aangehaald in de handleiding  : http://sites.google.com/site/computertip/directdoen
Ik moet beter leren lezen.

Bedankt iedereen voor de moeite van te antwoorden
HoveA