Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: vreemde strepen in beeld.  (gelezen 1128 keer)

Offline jonascms

• Lid
vreemde strepen in beeld.
« Gepost op: 2009/01/13, 21:40:07 »
Ik heb rare strepen in het beeld deze verschijnen tijdens het werken met de pc op verschillende plaatsen, deze zijn ook zichtbaar op een print screen.
Ik gebruik ubuntu 8.10. Dit was niet zo in het begin na de installatie, ubuntu werkt wel probleemloos op 3 andere identieke pc's hier.

Iemand een idee wat er mis is?
Ik heb geen configuratie bestanden gewijzigd en deze strepen weerspiegelen een deel van het scherm dat steeds wordt herhaald.
Bij het scrollen scrollen deze gewoon mee met de pagina bvb. in firefox maar dit probleem doet zich ook gewoon voor op het bureaublad.

Re: vreemde strepen in beeld.
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/14, 00:24:08 »
Zou je via Hulpmiddelen>Schermafdruk maken, een plaatje kunnen uploaden bijv. via http://www.imageshack.us/ Na de upload kan je de link voor forums kopiëren en hier plakken in een bericht.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.