Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Taak/Start balk, geen dingen meer  (gelezen 2030 keer)

Taak/Start balk, geen dingen meer
« Gepost op: 2009/01/12, 14:56:01 »
Hee mensen, ik ben volledig nieuw met Linux (Ubuntu) maar het beviel me al meteen toen ik het installeerde!

Ik ben nu nog een beetje aan het uitzoeken hoe alles werkt, alleen kan ik iets niet vinden

zoals je hier ziet:

Daar zie je het programma in de balk staan, dat zegmaar geopent is.. Dit had ik eerst wel, maar nu komt firefox er niet meer in enz. dus nu moet ik steeds d.m.v. ALT + TAB overschakelen! Zwaar irritant, weet iemand hoe ik dit weer kan fixen?
IT Consultant - MS Win2k8 / CentOS / Debian Servers - Netwerkbeheerder - Systeembeheerder

Re: Taak/Start balk, geen dingen meer
« Reactie #1 Gepost op: 2009/01/12, 14:58:33 »
Druk met de rechtse muisknop op het onderste paneel en kies voor "Toevoegen aan paneel...", zoek in daar naar "Vensterlijst" en klik op toevoegen. Nu zou het terug moeten zijn normaal.

« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/12, 15:01:34 »
Oooooh bedankt voor uw antwoord. Kijk, dit is dus al een plus punt! Meteen antwoord, heerlijk  8) nogmaals bedankt! ++

nu moet ik alleen nog opzoek gaan, voor hoe ik mijn nVidia 8600 GeForce driver kan installeren. want ik heb een hele goede video kaart, alleen werkt hij nog niet :(
IT Consultant - MS Win2k8 / CentOS / Debian Servers - Netwerkbeheerder - Systeembeheerder

« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/12, 15:06:35 »
Graag gedaan :).