Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Samsung PC Studio 3  (gelezen 2202 keer)

Offline maxpower

• Lid
Samsung PC Studio 3
« Gepost op: 2008/03/12, 23:16:33 »
is er ook een programma wat Samsung PC Studio 3 kan vervangen in linux?

Marcel1557

• Gast
Samsung PC Studio 3
« Reactie #1 Gepost op: 2008/03/26, 19:39:44 »
De software van Samsung PC Studio 3 werkt prima onder Wine. Probleem blijft echter dat Ubuntu de GSM, in mijn geval de U600, via de USB-poort niet herkend.
Dus heb ik wel werkende software maar niet herkende hardware.
Heb jij dat probleem ook?

Offline Math.

• Lid
Re: Samsung PC Studio 3
« Reactie #2 Gepost op: 2009/01/10, 12:50:06 »
De software van Samsung PC Studio 3 werkt prima onder Wine. Probleem blijft echter dat Ubuntu de GSM, in mijn geval de U600, via de USB-poort niet herkend.
Dus heb ik wel werkende software maar niet herkende hardware.
Heb jij dat probleem ook?

De software(PC Studio) werkt bij mij niet eens in windows XP, terwijl windows wel gewoon de hardware herkend. :S
Ik heb sowieso een hekel aan software die je verplicht bent om te gebruiken...
Het zou gewoon een optie moeten zijn. En zo'n mobiel zou gewoon ook moeten kunnen functioneren als een standaard opslagmedium.
Dus ja... iemand nog een tip?

rpoppel

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2009/01/10, 12:56:57 »

De software kun je inderdaad wel opstarten maar de updatefunctie kun je ook niet gebruiken. (kan geen contact met server maken). Mij lijkt een betere optie om een bluetooth aan te sluiten? Kost een paar euri en dan kun je ook dingen verzenden/ontvangen op je telefoon.

Offline Erik_m

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2009/01/10, 13:28:34 »
Misschien wel evil, maar ik gebruik hem wel met die software, via virtualbox (met usb enabled).
Is zo ongeveer reden twee om virtualbox te hebben.

Heeft iemand het eigenlijk ooit voor elkaar gekregen om sunbird te syncen met die telefoon. De ics die sunbird exporteert weigert hij te snappen...:(