Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Multimediaspelers opnieuw installeren  (gelezen 827 keer)

Offline lcup

• Lid
Multimediaspelers opnieuw installeren
« Gepost op: 2008/12/14, 10:15:04 »
Is er een manier om de multimedia-ondersteuing helemaal opnieuw op te zetten zonder een schone installatie te moeten doen. Zelf denk ik dan aan het afvinken van allerlei programma's maar vraag me af of dat voldoende is. Nu zijn er nog steeds fragmenten waar FF geen raad mee weet, bijv. filmpjes van NASA.gov. Vreemd genoeg draait Opera bepaalde fragmenten wél af en FF niet en het omgekeerde komt ook voor. Zo langzaam zie ik door de bomen het bos niet meer.

Offline Hanssun

• Lid
Re: Multimediaspelers opnieuw installeren
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/14, 11:09:00 »
je kan naar extra gaan in Firefox en dan naar mediaplayerconnectivit-instellingen te gaan en de player die jij erin wilt hebben te selecteren , ook kan je naar standaard instellingen gaan in systeem-voorkeuren-assisterende technologie voorkeuren standaardtoepassingen multimedia en daar nog wat veranderen.

Gr Hans,

Offline lcup

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/14, 12:03:18 »
je kan naar extra gaan in Firefox en dan naar mediaplayerconnectivit-instellingen te gaan en de player die jij erin wilt hebben te selecteren , ook kan je naar standaard instellingen gaan in systeem-voorkeuren-assisterende technologie voorkeuren standaardtoepassingen multimedia en daar nog wat veranderen.

Gr Hans,

Dit heb ik al verschillende keren gedaan met iedere keer dezelfde uitkomst. Ik heb ook de Pjotr-hulp al gebruikt en die op de wiki. Intussen ben ik het proberen ook helemaal moe en zou het liefste bij nul beginnen zodat ik weer een beetje weet waar ik ben.

Gr. Louis

Offline Hanssun

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/12/14, 12:36:52 »
heb je bij mediaplayerconnectivit op WIZARD geklikt?

Offline lcup

• Lid
« Reactie #4 Gepost op: 2008/12/14, 20:42:17 »
heb je bij mediaplayerconnectivit op WIZARD geklikt?

Jawel, al meerdere keren;
RealMedia
Windows Media
QuickTime
Playlist (pls/m3u)
MP3/AAC
Wave/Midi/Au/Aif

Alle bestanden worden geopend met VLC