Volgens mij is hier al een topic over geweest. Misschien dat je de "zoek" functie even kan gebruiken en dus zoeken.
Vond wel deze: http://forum.ubuntu-nl.org/index.php/topic,8430.0.html
Dit had ik al eerder gezien. Deze topic is wel beetje oud, en niet geheel wat ik zocht. Ik wou ook vragen of er andere mogelijkheden zijn dan Hema of Kruidvat.
Johan heeft Mediamarkt getipt, ik heb er even gekeken, maar wat viel dat dik tegen. Ik moest me eerst door al die reclames heen worstelen voor ik eindelijk bij rubriek foto's bestellen kwam. Dan nog ging het enkele stappen later mis, de browser bleef minutenlang hangen, zoekend naar asp.photoprintit.de. Laat maar.
Toen ging ik kijken bij AH, het lukt daar wel om zonder problemen online te bestellen. Tot mijn verbazing maakt deze AH ook gebruik van dezelfde asp.photoprintit.de. Waarom deze wel goed gaat en bij Mediamarkt niet...?
Overigens hou ik er niet zo van om Wine te gebruiken om fotosoftware van Kruidvat of zo te kunnen gebruiken. Dat levert soms problemen op zoals slowfox heeft moeten ondervinden. Ik zal maar eens een mail sturen naar Hema en Kruidvat. Voorlopig kan ik AH gebruiken.
Bedankt voor het meedenken.
Hartelijke groeten,
canti