Aan hansve en AutoStatic
AutoStatic: Dat zou goed kunnen. Dan heb jij het over dat pakket SP14513. Ik heb ook gezocht en speciaal nog naar het nummer van de Systeem Rom gevraagd. Als je daarop zoekt kom je op de kale Bios update SP23413.exe. Het is er allemaal wel, maar je moet wel goed uitkijken.
Leuk hoor, aan zo'n oud bakkie klungelen. Hier werkt ie als een speer met XP. Helaas is er geen Windows meer op de schijf van hansve. Nu heb ik hier wel van alles staan, dus daar komen we wel uit. Volgens mij kun je zo'n actie ook gewoon onder Dos ondernemen en dan zou een opstartfloppy voldoende zijn. Als de floppy drive het nog doet.
Wat ook zou kunnen, en hansve heeft nog een W 98 SE, die erop zetten, update uitvoeren, USB poorten uitproberen, W 98 er weer af, en Ubuntu er op. Zou kunnen dat er tijdelijk een drivertje van W98 ontbreekt, maar die zijn wel te vinden.
Voor de zekerheid zal ik het morgen toch nog even vragen, hoe het het beste gedaan kan worden.
Vr.groet, peter
Hoe ik toch bij dat dual boot kwam ......... Tot twee keer toe gezegd: geen dual boot. Krijg je als je veel dingen tegelijk doet.