Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: skype  (gelezen 625 keer)

als ik pc met Ubuntu heb opgestart en skype daarna en dan skype weer afsluit, maar pc onveranderd aan laat staan, dan kan ik skype niet meer terug opstarten
als ik me hernieuwd wil aanmelden bij skype krijg ik de mededeling "Another instance of skype is still active"
Ik weet dus niet waar die other instance actief is, waar ik die dan weer met mijn contactenlijst terug kan krijgen om zonder omhaal te gaan bellen met bv skype-out

ik moet telkens de hele pc afsluiten en opnieuw opstarten om skype dus ook weer te kunnen gebruiken na die te hebben opgestard.

Offline joop905

• Lid
Re: skype
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/10, 20:07:46 »
kijk eens onder Systeem==>Beheer==>Systeemmonitor tabblad Processen
zoek naar skype aan vinken  ==> Proces beĆ©indigen

GrJ

Re: skype
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/10, 20:46:50 »
Als je skype start vanuit "toepassingen - internet" en je sluit daarna skype terug af dan blijft er rechtsboven een icoontje van skype staan .Via dit icoontje kan je skype terug opstarten.
groeten,
mike
vrijheid is rijkdom