Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: ik wil die uitknop terug en branden bij compiz animaties  (gelezen 700 keer)

Offline skunkm

• Lid
ik wil die uitknop terug en branden bij compiz animaties
« Gepost op: 2008/12/03, 18:12:01 »
ik heb hardy geupdate naar intrepid en gelijk toen ie opgestart was ergerde ik me aan 2 dingen...
1. de uitknop is vervangen door mn naam met een rondje erachter. Hier ben ik zeker niet over te spreken ik wil mn oude knop terug die in hardy standaard in het paneel staat.
EDIT: bij nader inzien valt er aan die uitknop wel te wennen, maar als de oplossing simpel is laat het alsnog maar weten.

2. het branden bij animaties in compiz is weg.. dit vind ik maar vreemd want bij hardy zit ie er standaard bij.

als iemand een oplossing weet

alvast bedankt, skunkm
« Laatst bewerkt op: 2008/12/03, 18:15:27 door skunkm »

Offline Anco

• Lid
Re: ik wil die uitknop terug en branden bij compiz animaties
« Reactie #1 Gepost op: 2008/12/03, 18:25:28 »
1 Ik weet niet wat hoe het eruit zag in hardy, doe eens rechtermuisknop -> toevoegen aan paneel, en kijk of daar de knop tussenzit zoals je die wilt hebben. Als je deze gevonden hebt kun je gewoon de knop zoals die nu er staat verwijderen van paneel en die andere daar neerzetten.

2. bij annimations add-ons zit het burn effect. Als je deze activeert zul je het branden ook weer in kunne stellen
Linux user #485563

Offline skunkm

• Lid
Re: ik wil die uitknop terug en branden bij compiz animaties
« Reactie #2 Gepost op: 2008/12/03, 18:50:54 »
1 Ik weet niet wat hoe het eruit zag in hardy, doe eens rechtermuisknop -> toevoegen aan paneel, en kijk of daar de knop tussenzit zoals je die wilt hebben. Als je deze gevonden hebt kun je gewoon de knop zoals die nu er staat verwijderen van paneel en die andere daar neerzetten.

2. bij annimations add-ons zit het burn effect. Als je deze activeert zul je het branden ook weer in kunne stellen

jow bedankt