Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Virtualbox + OS +t software  (gelezen 508 keer)

Virtualbox + OS +t software
« Gepost op: 2008/11/24, 15:42:27 »
Info:

Virtualbox 2.0.6
MS WinXp Pro SP3
MS Office 2003 sp3
MS Office 2007 SP1

Situatie:

Virtualbox 2.0.4 inmiddels geupdate naar 2.0.4, maar net als 2.0.4 kreeg ik problemen met *.doc en *.mdb (andere extensies nog niet gepobeerd) Wat ik probeer is in virtualbox aan MS office access bestanden werken maar krijg constant dat hij maar niks laat zien, als of ik zeg maar een nieuwe lege bestand open, terwijl *.mdb bestand zo 600 kb is dus wat inhoudt van dat er wel gegevens in zitten. Net even op een winxp laptop met office 2003 geprobeerd en daar doet het bestand wel. Ik heb ook *.doc files geprobeerd te openen maar krijg dat hij met japanese codering wilt openen inplaats van normaal windows of west europees. als ik de west europees doe krijg ik allemaal blokjes.

Wat heb ik gedaan:

Ik heb de *.vdi file gewoon gekopieerd van me andere systeem ik had geen zin om xp helemaal op nieuwe te gaan installeren. Ik weet niet of meer mensen hier last van hebben?

ps. Ik heb dit gepost al gaat het over windows ik denk misschien dat het aan VB zou liggen.

EDIT: KAN 1 VAN DE ADMINS DIT TOPIC VERWIJDEREN!! HIJ IS OPEENS OPGELOST NADAT IK EEN SP1 VOOR OFFICE 2007 GEINSTALLEERD HAD!!
« Laatst bewerkt op: 2008/11/24, 15:45:34 door shinger »