Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Launchy > Gnome-Do + Deskbar ?  (gelezen 887 keer)

Offline perry2

• Lid
Launchy > Gnome-Do + Deskbar ?
« Gepost op: 2008/11/20, 20:46:43 »
Hoi,

Ik maak al een tijdje gebruik van Launchy, een programma waarmee je programma's, bestanden en locaties kan openen.
Voor de afwisseling wilde ik eens zoeken naar andere programma's met hetzelfde doel zoals (standaard in ubuntu) de deskbar en Gnome-Do.

Nu heb ik een custom launcher gemaakt voor mijn remote desktop verbindingen. Deze heb ik van de taakbalk verplaatst naar mijn home folder. Deze activeerde ik altijd met launchy. Nu ik Gnome-Do en deskbar gebruik merk ik dat alles werkt afgezien van die bepaalde launchers. Ik kan die custom remote desktop launchers niet vinden in de programma's en dus ook niet uitvoeren.

Heeft iemand een idee waar ik het over heb, of liever nog ... een oplossing ?
how do you create a user in linux?
<@Viceroy> you can't, if you use linux you're going to live alone forever

Offline perry2

• Lid
Re: Launchy > Gnome-Do + Deskbar ?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/11/21, 09:10:14 »
Ben nu zover dat Gnome-Do mijn "remotedesktop_thuis.desktop" herkent.
Probleem is nu het volgende.
Zodra ik de launcher probeer te benaderen in het mapje ~/Launchers, dan opent hij het bestand gewoon in gedit. Verplaats ik het bestand naar mijn desktop dan kan hij ze wel uitvoeren ...

Iemand hier een oplossing voor?
how do you create a user in linux?
<@Viceroy> you can't, if you use linux you're going to live alone forever