Hallo,
Ik krijg regelmatig pps-jes binnen. Normaal gezien geen probleem. Echter nu heb ik er een ontvangen die ik met openoffice niet open krijg. Hoe los ik dit op?
Probleem:
Probleem: Openoffice 2.4 komt met de melding: Toewijzing Achtergrondpagina´s Wijzigen. Het laden van wachtwoordgecodeerde PowerPoint-dokumenten wordt niet ondersteund.
Info: Ik kan daarna alleen op ok klikken. De melding gaat dan weg en er wordt niets geopend.
De pps is van een windows computer met outlook doorgestuurd naar een windows computer met incredimail, voorzien van openoffice. Daarna naar mij toegestuurd ivm met dit probleem. Op openoffice komt het met de melding, wordt het vanaf de 2e computer doorgestuurd naar een windows computer met ms-office is het geen probleem. Komt het van die computer ook naar mij (ubuntu, openoffice) heb ik weer hetzelfde probleem. Dus even voor de duidelijkheid:
van
windows, ms-office, outlook: geen probleem
naar
windows, incredimail, openoffice: foutmelding -> ubuntu, evolution, openoffice: foutmelding
naar
windows, incredimail, ms-office: geen probleem -> ubuntu, evolution, openoffice: foutmelding
Gezien de weg die dit pps-je aflegt vermoed ik dat het een specifiek ms-office - openoffice probleem is. Hoe los ik dit op dat het ook met openoffice te openen is?
Nog een vraagje:
Hoe stel ik openoffice in dat een pps-je gelijk opend (voor alle pps-jes die binnen komen vanuit de mail) dus dat je niet nog op presentatie moet klikken?