Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Kino importeren afbeeldingen, hoe een reeks aangeven  (gelezen 640 keer)

Offline Erik N

• Lid
    • http://www.rubennieuwenhuis.nl
Kino importeren afbeeldingen, hoe een reeks aangeven
« Gepost op: 2008/10/26, 15:21:13 »
Beste mensen
ik probeer met Kino een reeks afbeeldingen in een map om te zetten naar een filmpje. Ik snap alleen niet hoe ik een reeks aan moet geven. Bijvoorbeeld *.png werkt niet. Volgens de help moet ik To import a file sequence, you must enter a format string containing pattern-matching macros. See the printf or scanf man pages for more information. A pattern of "%6d" would match a number containing up to 6 digits. A pattern of "%d" would match a number with any number of digits, and a pattern of "%06d" would match a number contain exactly 6 digits, padding with zero where neededIk snap dit niet. Ik heb geen bestandsnamen met een vast patroon [edit] behalve de extensie png of PNG[/edit]. Iemand een idee hoe dit werkt met kino?
bedankt alvast

Erik