Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: pagina te groot weergegeven  (gelezen 728 keer)

pagina te groot weergegeven
« Gepost op: 2008/10/17, 21:31:45 »
Wie zou mij kunnen helpen met het volgende ?

Als ik Firefox opstart, dan verschijnt mijn startpagina op de normale manier, dwz met het venster/kader eromheen, met daarin in de rechter bovenhoek de mogelijkheid tot minimaliseren, maximaliseren en sluiten.
Als ik echter op een link klik of een bladwijzer open, wordt  de dan volgende pagina veel groter weergegeven en verdwijnt het hiervoor genoemde kader. Ik kan dan niets meer beginnen met een pagina, behalve met het pijltje naar de vorige pagina gaan.
Via het Firefox-forum kreeg ik de tip Alt+F4 te gebruiken, maar dit helpt vaker niet dan wel.
Kortom, wat moet ik doen om mijn venster/kader te blijven zien ?

Groet Robin.

« Reactie #1 Gepost op: 2008/10/17, 21:38:39 »
In FF: Bewerken-->Voorkeuren, Tweede tabblad: aanvinken "in nieuw tabblad" (staat waarschijnlijk op "in nieuw venster".
En anders heeft het te maken met Compiz... Staan jouw desktop-effecten aan ?
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

« Reactie #2 Gepost op: 2008/10/17, 21:54:38 »
Prosper,
Openen in tabblad had ik al aangevinkt, maar je tweede tip lijkt te werken.
Ik heb via systeem=>voorkeuren=>uiterlijk=>tabblad "visuele effecten", GEEN aangevinkt en nu lijkt het dus opgelost.
Stomme vraag misschien, maar is dat tabblad "visuele effecten" dan het door jou genoemde Compiz ?

In ieder geval hartelijk dank !

Robin.

« Reactie #3 Gepost op: 2008/10/17, 22:04:16 »
Inderdaad: die visuele effecten, dat is Compiz.
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...