Hallo Milo, als aMSN eenmaal actief is gaat ie in de system tray staan en kun je 'm op die manier weer oproepen. En je raadt het al: de system tray is nou net een ding waarvoor ze nog geen goeie Awn applet hebben. Vind ik zelf wel rot want ik kan eigenlijk nu nog steeds m'n laatste Gnome panel niet weghalen.
TeamSpeak ken ik niet helaas.
Firefox, moet je een launcher voor maken. Het handigste is om Firefox in je menu op te zoeken, er rechts op te klikken en een snelkoppeling op je desktop aan te maken. Nu verschijnt ie op je desktop, daar weer even rechts op klikken en naar properties gaan. Nu opent er een schermpje met wat info, en dat moet je precies overnemen in de launcher van Awn.
De laatste waar je om vraagt is de Quit-Logoff applet. Gewoon even toevoegen via Dock Preferences - Applets - Quit-Logoff applet - Activate.
Ik zou je ook willen adviseren om de awn-testing repo toe te voegen en de laatste versie van awn te installeren (0.3.1 ipv de standaard 0.2.6):
http://wiki.awn-project.org/DistributionGuides#Testing_Package_Archiveik gebruik zelf de awn-testing repo, dus niet de reocard repo.