Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: USB HD + muziek lib  (gelezen 753 keer)

waitcursor

• Gast
USB HD + muziek lib
« Gepost op: 2008/09/12, 12:18:28 »
Hoi iedereen,

Momenteel heb ik een 160GB USB HD waarop al mijn mp3's staan, kwestie van plaats te besparen op mijn laptop. Is het mogelijk om de linux muziekspelers een nep link mee te geven zodat ik niet altijd de collecties moet herscannen. Let wel ik sluit de disk alleen aan als ik deze nodig heb.

mvg, en hopelijk is dit geen al te domme vraag.

Offline vanadium

• Lid
USB HD + muziek lib
« Reactie #1 Gepost op: 2008/09/12, 18:17:13 »
Geen probleem: zo werk ik al jaar en dag. (tip: geef eens aan welke muziekspeler je gebruikt, want met rythmbox zou het wel eens minder goed kunnen gaan).

waitcursor

• Gast
USB HD + muziek lib
« Reactie #2 Gepost op: 2008/09/15, 13:08:32 »
Citaat van: vanadium
Geen probleem: zo werk ik al jaar en dag. (tip: geef eens aan welke muziekspeler je gebruikt, want met rythmbox zou het wel eens minder goed kunnen gaan).
Momenteel de default van Ubuntu (Gnome) zelf, heb nog geen andere geinstalleerd of getest. Indien je een goede hebt mag je altijd een voorstel doen + hoe ik deze link aanmaak.

mvg en bedankt,