Ik heb tot gisteren niks raars gemerkt aan mijn computer, en heb die ook normaal uitgezet gisteren.
Vandaag met opstarten zat het internet kabeltje er niet in, geen probleem, maar dan geeft die niet de weer-update die ik op het bureaublad heb. Alles werkte wel nog, behalve dat opeens de skin weg was bij BMP. Omdat ik toch even de weer update wilde hebben heb ik de computer opnieuw laten opstarten met internet kabeltje erin. Toen ik bij het inlog scherm kwam en ik typte mijn gebruikersnaam en wachtwoord in werd het beeld even donker en kwam weer terug bij het inlog scherm, zonder melding of iets. Dit kan ik zou vaak proberen als ik wil.
Ook heb ik al opgestart via recovery mode, en als ik dan "startx" in typ dan start die zonder problemen op in het menu van de root. Als ik dan op "log off" klik en vervolgens in het inlogscherm kom dan lukt het nog niet om in mijn normale gebruikersaccount te komen.
Geen idee hoe dit gekomen is.
Hopelijk weet iemand hier raad mee of weet wat er mogelijk aan de hand kan zijn. Ohja het is Xubuntu wat erop staat.