Er waren 111 pakketten voor update en ik ze allemaal geinstallerd, ik wist niet dat dat automatish ging, ik wilde in het beging alleen maar en paar van de updates te selectren maar ik kon niet en heb ze allemaal gedownload and geintallerd, weet niet als dat critische updates zijn of niet maar 111 vind wll een aardig pakket van updates aan het eind ik kreeg de melding dat 954 waren geinstallerd.
als ik de map met de hardeshijf partities open doet zie ik daar 4 partities staan
1. 10g-media
2. 3.g-media
3. 4.3g-media
6.9g-media EIGENAAR ROOT-ROOT
de enige die geopen kAn worden is de 6.9g, als ik de anderen probeer te openen krijg ik de volgende FOUT melding
KAN HET BESTAANSYSTEEM NIET AANKKOPPELEN, DE FOUTMELDING LUIDDE
MOUNT KAN /DEV/HDA7 NIET VINDEN IN /ETC/FSTAB OF /ETC/MTAB
binnen de 6.9g partitie er staan een paar folders zoals bin,boot,cdroom,root,etc,home
waarom kan ik de 3 eerste partities niet openen het ging iets miss met de instalatie? if zo kan ik dat verhelpen of moet weer installeren
ik heb gemerk dat binnen de folder home er sta een folder dat ik heb zelf gemaak, wat voor folders zijn deze allemaal eni n welke kan ik mijn eigen folders creeren zoals afbeeldingen,program files etc in HOME?