Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: .WAV geluidsfile  (gelezen 1629 keer)

Offline force317

• Lid
.WAV geluidsfile
« Gepost op: 2008/08/28, 21:07:47 »
Ik wilde de opstartgeluidsfile van Ubuntu vervangen door een .wav file van mezelf, maar Ubuntu wilde die niet accepteren. Hoe komt dit ? IK heb het ook geprobeerd met een .mp3 versie van dezelfde file, maar die wilde hij ook niet ?
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

.WAV geluidsfile
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/29, 00:35:12 »
Het zijn allemaal kleine wav bestandjes niet groter dan 1MB , als je nu een groot bestand neer zet van bijv 20MB duurt het heel lang voordat het geladen is en een paar seconden wordt afgespeeld of niets. Onder Windows was dit geen probleem. Onder Ubuntu zo het ook moeten kunnen denk ik, ik heb alleen nog niet gevonden waardoor en waarom dit gelimiteerd is.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline HP

• Lid
.WAV geluidsfile
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/29, 13:07:37 »
Eerst even een opmerking voor Gijsbert > de website in je ondertekening doet het niet! En het domein zelf is vaag.

Citaat van: force317
Ik wilde de opstartgeluidsfile van Ubuntu vervangen door een .wav file van mezelf, maar Ubuntu wilde die niet accepteren. Hoe komt dit ? IK heb het ook geprobeerd met een .mp3 versie van dezelfde file, maar die wilde hij ook niet ?
Wat bedoel je precies met 'niet accepteren'? Krijg je een foutmelding? Misschien heeft het iets met rechten te maken.........?
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

.WAV geluidsfile
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/30, 17:00:56 »
Citaat van: HP
Eerst even een opmerking voor Gijsbert > de website in je ondertekening doet het niet! En het domein zelf is vaag.

Citaat van: force317
Wat bedoel je precies met 'niet accepteren'? Krijg je een foutmelding? Misschien heeft het iets met rechten te maken.........?
Ik heb het gemerkt HP, ik denk dat de server plat is.
Force317, je kan alleen wav bestanden kwijt.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline HP

• Lid
.WAV geluidsfile
« Reactie #4 Gepost op: 2008/08/30, 17:07:21 »
Citaat van: Gijsbert
Ik heb het gemerkt HP, ik denk dat de server plat is.
Hm het is al een paar dagen zo, ik had je link een paar dagen terug ook al aangeklikt maar eerst gedacht dat het de server was, vandaar dat ik wat kort reageerde........ :-)

Server plat, hmmm, geen islamitische teksten iig ;-)
--
Taking on nearly religious proportions, the established monetary institution exists as one of the most unquestioned forms of faith there is. How money is created, the policies by which it is governed, and how it truly affects society, are unregistered interests of the great majority of the population. [Zeitgeist addendum]

.WAV geluidsfile
« Reactie #5 Gepost op: 2008/08/30, 21:34:40 »
In de browser http://www.monkeyblog.org/ en dan krijg je een plaatje te zien van needhost. Of ze hebben niet op tijd betaald of ze zijn de server aan het herinrichten.
Is plat ook al terroristisch? ;)
We wachten af.

Met vriendelijke groet,

Gijs

Offline force317

• Lid
.WAV geluidsfile
« Reactie #6 Gepost op: 2008/09/02, 20:45:10 »
Neen, de opstartgeluidsfile speel gewoon niet af als je hem selekteert als nieuwe opstartfile en de testknop 'afspelen' net ernaast gebruikt.
Momenteel in gebruik op mijn hardware : Ubuntu 13.10, Kubuntu 13.10, Windows 7 Home, Windows 8.1 Home.

.WAV geluidsfile
« Reactie #7 Gepost op: 2008/09/03, 19:46:10 »
Geef eens alsamixer in de terminal staan de schuifjes open?
Kan je een schermafdruk maken en hier posten?

Met vriendelijke groet,

Gijs