Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Performace firfox 3 ubuntu 8.04  (gelezen 5725 keer)

accesshater

• Gast
Performace firfox 3 ubuntu 8.04
« Reactie #25 Gepost op: 2008/08/24, 01:00:23 »
Citaat van: eric52
Hi Acesshater , had ook problemen met FF3 " zie topic "onbedoeld internet verkeer"
De instellingen voorwaarschuwing voor Aanvalssite & vervalsing staan nu UIT plus heb
het bestand urlclassifier3.sqlite verwijdert. Deze was bij mij 51,2 Mb groot en is later
teruggekomen met een grootte van 32 kb.
FF (3.01) 3 loopt nu goed en snel, merkt geen snelheidsverschil met Opera (9.27)
Ik heb hetzelfde geprobeerd, maar firefox loopt op sommige sites nog niet echt soepel. En soms lijkt het alsof firefox 100% cpu in beslag neemt waardoor mijn laptop voor enkele seconden freezed.

Performace firfox 3 ubuntu 8.04
« Reactie #26 Gepost op: 2008/08/26, 21:34:40 »
Citaat van: Metal Henkie
Citaat van: Johanvd
Metal Henkie, nee.
Je moet gewoon de updates draaien, dan krijg je de nieuwste versie van Firefox.

Gebeurt dit niet, dan kan je beter een nieuw topic openen, omdat je updates het dan niet doen.
Heb ik gedaan, maar er zijn geen updates. Ik "rommel" nog even verder en open indien nodig een nieuw topic.

Thanks.
Ik heb Ubuntu 8.04 van de site gedownload en op CD gebrand. Daarna de PC helemaal leeggetrokken en vervolgens Ubuntu geinstalleerd. En nu werkt alles perfect.