Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: (Amarok)songtitel wegkrijgen  (gelezen 821 keer)

Skilltone

• Gast
(Amarok)songtitel wegkrijgen
« Gepost op: 2008/08/17, 20:53:10 »
Goede avond,

Na een hoop gerommel met Elisa, ben ik uitgekomen op Amarok. Tja, muziek daar gaat het bij mij om.  Mooi prog, alleen ik krijg iets niet voor elkaar.

Elke keer als hij een nieuw nummer begint, komt dwars op me beeld de titel. Lastig als ik foto show laat draaien of tekstbestanden aan schrijven of lezen bent. Hoe krijg je dat weg? Ik kon niet vinden.

BvD

Martin

Speedboy

• Gast
« Reactie #1 Gepost op: 2008/08/17, 21:06:51 »
Citaat van: Skilltone
Goede avond,

Na een hoop gerommel met Elisa, ben ik uitgekomen op Amarok. Tja, muziek daar gaat het bij mij om.  Mooi prog, alleen ik krijg iets niet voor elkaar.

Elke keer als hij een nieuw nummer begint, komt dwars op me beeld de titel. Lastig als ik foto show laat draaien of tekstbestanden aan schrijven of lezen bent. Hoe krijg je dat weg? Ik kon niet vinden.

BvD

Martin
Settings > Configure Amarok > OSD > het kruisje wegdoen met use onscreen display

Skilltone

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/08/17, 21:08:47 »
Goede avond,

Bedankt voor snelle antwoord.

MvG

Martin

Offline ivo

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/08/17, 21:10:27 »
Citaat van: Speedboy
Citaat van: Skilltone
Goede avond,

BvD

Martin
Settings > Configure Amarok > OSD > het kruisje wegdoen met use onscreen display
Je bent me net voor..........
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.