Ik ben iets heel raars tegengekomen. Ik heb de 9.0.4Alpha een paar dagen geleden geinstalleerd. Niets aan de hand. Maar op dezelfde computer heb ik ook 8.0.4 en 8.10 en gOS geinstalleerd. Daarstraks had ik op de 9.0.4 wat problemen met firefox. Ik kon namelijk niet meer terugkeren naar de vorige pagina. (Daarvoor had ik Open office proberen naar versie 3 te brengen met error tot gevolg) Ik vink firefox in synaptic aan voor herinstall. All goed. Maar zelfde problemen.
Nu, geen probleem, later herinstall doen van 9.0.4 en dat is weer in orde. Dus wat doe ik, ik herstart en start op met mijn 8.10 versie.
En wat denk je Firefox heeft ook hier blijkbaar een update gehad en ik kan ook niet terugkeren met de pijlen. Ook hier zijn al mijn bookmarks verdwenen.
Hoe kan dit? Dit is toch onbegrijpelijk dat een herinstall en een fout ook in mijn andere versies gedaan worden.
Tijdens het typen kwam plots wel een mogelijke oorzaak naar boven. Bij de install van 9.0.4 heb ik de andere versies 'aan laten koppelen' . Kan dit daarvan de reden zijn of is er iets anders aan de hand. Heel merkwaardig toch, als je het mij vraagt.
Ook op het forum moet ik telkens inloggen en vraagt firefox niet om het te onthouden.
edit: zit nu in 8.0.4 en hier lijkt alles in orde, oef.