Goede avond,
Nu begint aan alle voorbereidingen tot een totaal plaatje te ontstaan. Ik heb nog wel drie vragen.
1. Ik heb een Archos Jukebox studio 20 met 20 gb vol muziek, die XP niet meer accepteer wegens de v2 usb drivers. Accepteer Ubuntu deze wel. Grootst gedeelte is wel mp3 DRM muziek.
2. Ik weet niet of ik Kde of Gnome moet nemen. De reden is dat Kde wel staat voor mooi grafische desktoppen denk ik, maar heb een idee, dat je dat met Gnome ook kan doen, is het bij Kde dat makkelijker dan? Of is het verschil zo minimaal, dat ik me mij laatste ervaring (gnome)beter kan blijven?
3. Kleine Filmpjes (mov bestand) wil ik converteren naar mpg of in die geest, omdat Elisa deze, zover ik weet, niet ondersteund. Ik kan niks simpels vinden, van 1 op de druk.
4. Ik heb een Bleutooth toetsenbord Logitech media voor me ps3, deze heb ingebouwde muis (pad) kan ik vanuit gaan dat deze werkt op bleutooth sitecom usb stick? de stick werkte toen wel met rest appartuur namelijk.
BvD
Martin
p.s dit betreft voorbereiding, heb niks op uitvoer staan, alleen documenationeel.