Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Global menu applet  (gelezen 737 keer)

Global menu applet
« Gepost op: 2008/07/29, 20:26:49 »
Ik ben wat aan het experimenteren en probeer met behulp van een site om ubuntu wat op te fleuren met een mac os theme. Nu kwam ik bij een commando in de terminal, en die gaf aan dat er een probleem was met "gnome2-globalmenu-applet" Hij gaf in synaptic aan dat dit een gebroken pakketbron was. Het enige wat ik kon doen was verwijderen. Hierna nog wat andere pakketten geinstalleerd, en wilde de hierboven genoemde pakket weer opnieuw installeren. Maar nu kreeg ik de volgende fout:

gnome2-globalmenu-applet:

Pakket gnome2-globalmenu-applet is niet beschikbaar, maar bestaat wel in de database.
Dit betekent meestal dat het pakket genoemd is als afhankelijkheid en niet beschikbaar is gemaakt, verouderd is of niet beschikbaar is vanwege de huidige bronnenlijst

Wat doe ik fout? En wat belangrijker is, hoe los ik het op.

Groetjes,

Daniel

Global menu applet
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/29, 23:20:26 »
Ik begin het wel te leren dat Ubuntu gebeuren. Ik heb even gegoogled op een download van gnome2-globalmenu-applet. Deze binnengehaald en geinstalleerd. Probleem opgelost :)