Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Thunderbird e-mail client Inbox niet beschikbaar door  (gelezen 688 keer)

jol

• Gast
Thunderbird e-mail client Inbox niet beschikbaar door
« Gepost op: 2008/07/24, 10:30:38 »
Hi,

Ik draai hardy heron 8.04 en heb volgend probleem: bij opstarten van Thunderbird e-mail is mijn Inbox niet bereikbaar (leeg). De reden is een (nog) niet gemount filesysteem waarop mijn Inbox deel van uitmaakt. Indien ik via een of andere explorer naar die folder browse, wordt dat filesysteem automatisch gemount. Na een herstart van Tbird e-mail, is mijn Inbox daarna wel beschikbaar.

Uiteraard is dit voor de gewone gebruiker erg frustrerend.

Iemand enig idee hoe dit op te lossen ?

Gr,
Jo

« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/24, 10:35:03 »
Ik erger me hier ook aan, bij het downloaden van Torrents. Ik hoop dat je via Nautilus filesystems automatisch kunt mounten...

Offline vanadium

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/24, 12:59:22 »
De enige oplossing hier is je bestandssysteem te mounten op de 'klassieke' manier, d.w.z., met /etc/fstab. Dan is je bestandssysteem bij de opstart aangekoppeld. Nu wordt dat bestandssysteem enkel "op vraag" gekoppeld door gnome.

jol

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/24, 13:31:57 »
Inderdaad, lijkt me de enige en orlopige oplossing.
Bedankt,
Jo

jol

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/24, 13:33:03 »
Citaat van: cumulus007
Ik erger me hier ook aan, bij het downloaden van Torrents. Ik hoop dat je via Nautilus filesystems automatisch kunt mounten...
Wat bedoel je precies en waar kan ik Nautilus vinden ? Is dit een filesystem browser ?

Gr,
Jo