Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: koppelling firefox>thunderbird  (gelezen 836 keer)

Paulus

• Gast
koppelling firefox>thunderbird
« Gepost op: 2008/07/19, 11:42:53 »
Ik weet dat het "gewoon" is, maar bij mij lukt het niet een hyperlink in thunderbird  firefox te laten starten.
Ik kreeg zojuist b.v. een link opgestuurd om m'n wacht woord te resetten, maar toen ik erop klikte, gebeurde er niets met firefox, ondanks dat ik die twee in systeem/standaard toepassing heb aangegeven als standaard. Wat doe ik fout?

Offline nor

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/19, 13:22:53 »
Misschien staat de beveiliging van Thunderbird aan, waardoor je de links niet kan openen. Je kan even in optie opzoeken en aanpassen.

Niet ideale oplossing, maar het werkt wel. Kopieer de link naar Firefox en druk op de enter. Klaar is Kees :)

Of werkt de links gewoon niet, simpelweg omdat ie niet bestaat.

Paulus

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/19, 15:34:56 »
de link die in de door mij ontvangen e-mail staat naar jou antwoord, is een bestaande link, maar doet niks. Zou het komen doordat ik met FF3 werk? Zou vreemd zijn, want op m'n windowsbak werkt het wel.

Offline tabasco

• Lid
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/19, 15:45:49 »
Wat staat er ingesteld bij StandaardToepassingen in het menu Systeem>Voorkeuren ?

Paulus

• Gast
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/19, 15:54:53 »
zoals ik in mijn oorspronkelijke vraag schreef heb ik thunderbird en firefox als standaard applicatie staan, daar ligt het niet aan. Maar er is meer mis, dus zal het toch wel hardware gerelateerd zijn. Kan geen bureaublad effecten instellen, dan ben ik acuut een deel( het belangrijkste deel, n.l. het hoofdpaneel) kwijt..
T is een bagger bord i.p.v. moederbord.