Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Firefox 3 weigert bij starten van gmail en valt dan geheel weg  (gelezen 698 keer)

Als ik gmail wil opstarten valt FF soms weg. Na herstel of FF opnieuw opstarten gaat het dan weer wel goed. Soms meldt FF dat er een fout optreedt omdat ik geen coockies aanneem. Wat niet klopt in de instellingen staat dat goed en bovendien doet FF het soms wel.
(....ben zelfs dol op coockies, maar dat terzijde).
Heb de indruk dat er een update ergens een boertje moet laten. Heeft het misschien iets met https te maken? Ben ik de enige met dit verschijnsel?
¨ik respecteer u zoals ik ben¨
Herman Brood

Offline ptb

• Lid
Firefox 3 weigert bij starten van gmail en valt dan geheel weg
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/13, 23:11:29 »
Firefox geeft geen problemen met Gmail bij mij.Onder edit>preferences>privacy staat bij mij zowel accept cookies en accept third party cookies aangevinkt.
Mocht dat niet helpen dan zal er iets anders fout ingesteld staan of zoiets.Maar geen idee wat.
Het schijnt geen erg herkenbaar probleem te zijn (gezien het ontbreken van antwoorden)
Overweeg in dat geval,na je bookmarks geexporteerd te hebben,via synaptic firefox volledig te verwijderen en daarna te herinstalleren en je bookmarks weer te importeren.

« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/13, 23:19:43 »
@ptb: ik heb ook coockies accepteren van websites en van derden aangevinkt staan.
Het euvel is recent begonnen en meestal werkt het na 1 of 2 nieuwe pogingen dan toch wel.
Opnieuw installeren is helaas niet de methode om uit te vinden wat er loos is dus daar wacht ik even mee. Misschien dat er nog andere suggesties komen.
Herman Brood

« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/17, 12:13:30 »
Blijkbaar ben ik enige met dit probleem. Bestaat overigens nog steeds. Heb nu steeds bij tweede keer inloggen wel verbinding. Zal wel een keertje uitvinden wat precieze oorzaak is.
Ik denk dat FF 3 de oorzaak is. Op een andere pc draai ik FF2 (wel op WIN XP) en die heeft niet dit probleempje.
Herman Brood