Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: evolution is zot.  (gelezen 1323 keer)

Offline Tom

• Lid
evolution is zot.
« Gepost op: 2008/07/13, 21:29:20 »
Adres lijst bij beeld staat  op adreskaarten maar hij toont lijst.
Zet ik hem op lijstweergave komern daar bedrijfs fax etc op.
Zet ik hem op bedrijf  dan komt de normale lijstweergave erop wel met die grijse rand van bedrijfs lijst.
De orginelle adreskaart  met die oa vertikale scheidingen werkt helemaal niet.
Ik weet het niet.
En ik wil bij Evolution blijven.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

evolution is zot.
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/13, 23:31:55 »
Ik heb bij beeld>Huidige weergave>Aangepaste weergave  Hoe ik precies aan de Aangepaste weergave kom weet ik niet. Verder heb ik geprobeerd te wisselen zoals je aangeeft echt veel verandert er niet. Helaas kan ik je hier niet mee helpen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tom

• Lid
evolution is zot.
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/14, 10:17:17 »
Citaat van: Gijsbert
Ik heb bij beeld>Huidige weergave>Aangepaste weergave  Hoe ik precies aan de Aangepaste weergave kom weet ik niet. Verder heb ik geprobeerd te wisselen zoals je aangeeft echt veel verandert er niet. Helaas kan ik je hier niet mee helpen.

Met vriendelijke groet,

Gijs
Dan ben ik dus niet de enige die dat heeft , zullen maar afwachten op eventueele updates.
Wat wel raar is in Feisty en Gutsy was alles goed , en in een LTS versie niet ?.
Vriendelijke groet Tom.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

evolution is zot.
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/14, 10:28:37 »
Citaat van: wandarooze
Dan ben ik dus niet de enige die dat heeft , zullen maar afwachten op eventuele updates.
Wat wel raar is in Feisty en Gutsy was alles goed , en in een LTS versie niet ?.
Vriendelijke groet Tom.
Er zijn wel meer dingen die niet functioneren onder 8.04 en wel onder 7.10/7.04.
Ik ga binnen kort een nieuwe install doen met 7.10 en in November kijk ik of 8.10 wat beter functioneert. Ook ik vind het vreemd dat een L.T.S. versie niet werkt zoals je zou verwachten.

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

Offline Tom

• Lid
evolution is zot.
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/14, 11:22:14 »
Ik wou ook een nieuwe installatie doen.
Dus dacht ik ga wat dingen uitproberen.
Heb nu mijn Evolution gesloopt alles weg gehaalt uit synaptic .
Eén ding moest ik laten staan en dat was Evolution-data-common.
Als je dat weghaalt is de boel om zeep.
Toen heb ik Thunderbird geinstalleerd.
Beste Heer Gijs een prachtig en zeer simpel program, NL woordenboek er op geinstalleerd en schitterend.
Veel lichter en soepeler werkend als dat zware Evolution.
Met vriendelijke groeten Tom.