Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Geen streaming video bij youtube  (gelezen 1074 keer)

Ubu1961

• Gast
Geen streaming video bij youtube
« Gepost op: 2008/07/20, 11:28:40 »
Ik al een beetje zitten experimenteren met opmerkingen die ik hier en daar gelezen heb, maar het lukt me niet om in Youtube en filmpje te openen.

Wat gaat wel goed. Download van youtube met bijvoorbeeld Fast Video Download en Share Video als extensie. Ook streaming video van uitzending gemist gaat goed. Maar niet youtube dus.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/20, 11:56:55 »
Heb je dit al gevolgd, inclusief onderaan stap 2?

http://computertip.googlepages.com/multimediainubuntulinux
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Ubu1961

• Gast
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/20, 20:25:03 »
Dat helpt niet. Er stonden echter wel vinkjes van smart en automatisch afspelen verkeerd. Die heb ik aangepast. Overal VLC als mediaplayer ingevuld. Maar bij het afspelen komt de rechtermuisknop uit bij een programma dat Gnash heet. En dat kan ik blijkbaar ook niet missen.

Ubu1961

• Gast
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/20, 20:26:23 »
Ter aanvulling Flash player werkt ook niet bij een andere website, zoals speedtest.net.

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/20, 20:31:01 »
Gnash volledig verwijderen en ubuntu-restricted-extras installeren. Daar zit o.a. Adobe Flash Player in, en die wil je hebben.

Offline Dave

• Lid
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/20, 20:33:06 »
gnash verwijderen!!!
de Ubuntu restricted extras installeren waar ook flash in zit.

Wanneer de aanbevelingen van dit forum (ook in dit topic) opgevolgd had je geen gnash geinstalleerd.