Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: openoffice probleem  (gelezen 620 keer)

intruder

• Gast
openoffice probleem
« Gepost op: 2008/07/09, 20:42:44 »
Hoi,
ik heb zopas openoffice welke standaard wordt geinstalleerd in hardy verwijderd (crashte steeds bij kopieren-plakken), en heb nu openoffice geinstalleerd (gedownload), deze versie werkt wel goed, alleen pps bestanden worden niet meer geopend in thunderbird. Het scherm van openoffice is even zichtbaar en verdwijnt dan terug. Het pps bestand kopieeren en dan openen gaat wel, maar niet rechtstreeks bij aanklikken in thnderbird. Las ergens dat dit te maken zou hebben met veiligheid...
Iemand ervaring met dit probleem ??

Offline Pfoeh

• Lid
openoffice probleem
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/09, 22:55:24 »
Hallo intruder,

Ik ken het probleem niet. Misschien moet je in Thunderbird een instelling wijzigen via : bewerken - voorkeuren - bijlagen - downloadacties. Hier staat dat je in kunt stellen wat er met bepaalde type bestanden gedaan moet worden.
Misschien dat dit je op weg helpt.
Vreemd genoeg staan er bij mij geen acties in dit scherm terwijl de bijlagen gewoon openen in de juiste programma's
Gr
Jeroen
Linux Registered user 485465

Beperkingen voor het vervoer van gevaarlijke stoffen, genoemd onder Tunnelcategorie E in randnummer 1.9.5.2.2. van bijlage 1, gelden voor de ArenAtunnel, gelegen onder de Amsterdam ArenA, te Amsterdam.