Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: essentialpim  (gelezen 1289 keer)

mynie

• Gast
essentialpim
« Gepost op: 2008/07/04, 21:27:03 »
Heb eindelijk ubuntu er op staan
heb nu wel skype en amsn , is een beetje andere versie maar valt natuurlijk mee te leven
Heb wel een probleempje ik werk dolgraag met essentialpim maar kan hem niet laten werken , zelfs niet onder wine
vraagt telkens achter gds 32 dll
Had dan nog ergens gelezen met een iets oudere versie van essential pim hij wel zou moeten werken , maar dus ook niet
als er iemand  een oplossing weet ben ik u heel dankbaar
(buiten kalender in thunderbird dan hé )
groetjes

Offline joop905

• Lid
essentialpim
« Reactie #1 Gepost op: 2008/07/04, 21:38:29 »
ik kom dit tegen: http://appdb.winehq.org/objectManager.php?sClass=application&iId=5312
voor andere oplossingen kijk hier eens naar http://linuxappfinder.com/

GRJ.

mynie

• Gast
essentialpim
« Reactie #2 Gepost op: 2008/07/04, 22:00:07 »
heel erg bedankt voor het vlugge antwoord
maar als ik klik op de essential zie ik nergens een download verschijnen
sorry voor het ongemak , maar werk maar sinds enkele dagen met ubuntu
en op de wine pagina heb ik nog niets afgehaald
dus ik vrees een beetje voor een hand en tand uitleg
ik weet wel als ik een download heb, dat ik rechts moet openen met wine , maar tot zover is dit ook maar al dat ik weet
groetjes

Offline Drummies

• Lid
essentialpim
« Reactie #3 Gepost op: 2008/07/04, 22:05:21 »
mynie

deze link geeft tekst en uitleg over het gebruik met wine

succes

http://www.ubuntu-nl.org/documentatie/gebruik/wine/
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

mynie

• Gast
essentialpim
« Reactie #4 Gepost op: 2008/07/05, 14:36:57 »
pff , ik ben er nog niet uit
de wine heb ik wel staan
maar als ik op die eerste  link klik van joop zie ik wel die essentialpim 1.95 staan maar als ik er op klik of zelfs rechts klik komt er niets om te downloaden
en als ik me niet vergis moet je toch iets kunnen downloaden om dan te openen met wine?

groetjes

Offline Drummies

• Lid
essentialpim
« Reactie #5 Gepost op: 2008/07/05, 20:34:32 »
Citaat van: mynie
Heb eindelijk ubuntu er op staan
heb nu wel skype en amsn , is een beetje andere versie maar valt natuurlijk mee te leven
Heb wel een probleempje ik werk dolgraag met essentialpim maar kan hem niet laten werken , zelfs niet onder wine
groetjes
ben je in bezit van de originele software van essentialpim zo ja dan zou je kunnen proberen om waarschijnlijke exe bestand via wine te instaleren opm niet alles is onder wine te instaleren

vwb de info van joop905 als je deze site aanklikt zie 3 versies staan een van deze aanklikken halverwege links staat de bijbehorende url als je daarop klikt komt je in te downloaden bestanden terecht (er zitten pro versie tussen en trial versies)

succes grtz drummies
Gestopt als aktief Forumlid 17/10/2011

mynie

• Gast
essentialpim
« Reactie #6 Gepost op: 2008/07/07, 17:16:47 »
dan is dit een hele spijtige zaak want dan kom ik op de site zelf terecht van essential en die geeft alleen de 2.7 en die draait niet onder wine
ook heb ik de tests gelezen en blijkbaar draait de essential  bij niemand
en hij vraagt nog steeds achter die gds 32 dll
misschien een tipje voor de developpers ?
groetjes