Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: kan geen youtube filmpjes meer afspelen op totem vanwege foutmelding.ffdemux_swf  (gelezen 3873 keer)

robinaardenburg

• Gast
Ik kan dus geen youtube filmpjes meer afspelen op totem youtube h264 niet en gewoon ook niet.

Groet robin

Welke versie heb je van Ubuntu enTotem?
Welke browser gebruik je of download je de filmpjes eerst?
Kan je op andere sites wel de filmpjes bekijken?

In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

robinaardenburg

• Gast
8.04 gebruik ik maar ik had via en ander forum en handigheidje gevonden dat je youtube direct via totem kon laten spelen dat deed het en paar dagen en nu opeens niet meer als ik dan wil afspelen geeft die deze fout aan
a error oncurred, Location not found en als ik youtube h264 doe geeft die aan   ffdemux_swf: Element doesn't implement handling of this stream. Please file a bug.

Gr Robin

Offline Tom

• Lid
Daar heb ik midden vorig jaar een Bug van gemeld , en ze vinden het niet. (Hardy)
Eerst ging het daarna niet meer.
Er zijn overigens meerdere die daar last van hebben.
Of het in jaunty werkt weet ik niet omdat ik het niet meer probeer.
Netbook Xuby Xenial 16.04.5 Lts (totaal gestripte versie). Desktop Xuby Bionic 18.04.6 Lts Gestripte versie - Laptop Xuby Bionic 18.04.6 Lts. Ubuntu CoC Signed.Yes.

8.04 gebruik ik maar ik had via en ander forum en handigheidje gevonden dat je youtube direct via totem kon laten spelen dat deed het en paar dagen en nu opeens niet meer als ik dan wil afspelen geeft die deze fout aan
a error oncurred, Location not found en als ik youtube h264 doe geeft die aan   ffdemux_swf: Element doesn't implement handling of this stream. Please file a bug.

Gr Robin
Wat was dat handigheidje? Wellicht heb je een update van het een of ander gehad, en moet je dat handigheidje opnieuw toepassen. Ik gebruik zelf VLC, tot op heden geen problemen gehad, als voorgaande niet helpt is dit het overwegen waard.
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

puntico

• Gast
Hi allen.

Ik krijg van Totem een andere foutmelding als ik You Tube filmpjes wil afspelen: "Kon de locatie niet openen; Mogelijk heeft u geen rechten om het bestand te openen".

Mijn computer draaide aanvankelijk op XP. Ik heb er Ubuntu 8.10 opgezet en daarna ge-update naar 9.04 waarbij You Tube filmpjes eigenlijk niet afspeelbaar waren. Na steeds meer problemen met Xp heb ik dat er volledig afgehaald en ben verder gegaan met Ubuntu 9.04. Heb gehele hard disk aan Ubuntu toegewezen. You Tube filmpjes kon ik via Totem goed afspelen al duurde het downloaden van die films veel langer dan onder XP. Tot op een kwade dag Totem niet meer wilde meewerken. Op goed geluk probeerde ik de films direct via You Tube af te spelen en dat lukte. Nog steeds trouwens. De download time is net zo kort als vroeger onder XP. Ik heb er niet direct een verklaring voor. Het resultaat telt echter!  XD

Btw: ik heb steeds adobe flash player plugin installer, versie 10.0.32.18ubuntu0, geactiveerd.

Groeten,

puntico

Eerst kon ik ook youtube-filmpjes bekijken in Totem.
Tegenwoordig werkt dat niet meer.
Zie Afbeelding:

Offline heir4c

• Lid
Zet de visuele effekten eens uit. (Als die al aanstaan. Systeem>Voorkeuren>Uiterlijk)
Tip: https://makkelijkelinuxtips.blogspot.com/p/1.html en http://wiki.ubuntu-nl.org/   Upload-site:http://imgur.com/
be Open be Free be Ubuntu

Jim2

• Gast
Hallo!

Ik heb hetzelfde probleem en krijg in Totem de volgende foutmelding:

"Kon de locatie niet openen; Mogelijk heeft u geen rechten om het bestand te openen."

Of er een bug in zit zoals Wanda zegt zou heel goed kunnen. Dat verklaart waarom andere filmpjes op andere websites het ook niet in Totem doen (dan krijg ik dezelfde foutmelding). Nog niet zo lang geleden had ik dit probleem namelijk ook nog niet. Totem kon toen alle internetfilms zonder enig probleem vertonen.

Is de oorzaak van het probleem dat die nieuwe plugins van de BBC en Youtube nog niet zo lang geleden in Totem zijn geïntegreerd?

Ik heb overigens Ubuntu 8.10 en Totem 2.24.3.

Ik hoop dat hier snel een oplossing voor komt!

Overigens heb ik al een paar jaar Ubuntu. Eerst nog een jaar samen met Windows xp waarna ik helemaal ben overgestapt op Ubuntu. Ik vind Ubuntu echt awesome! :D

Groetjes, Jim

NB. Overigens doet die speciale url van Youtube het ook niet in VLC. Ik kreeg deze foutmelding:

"Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://www.youtube.com/get_video?video_id=w5UNsljXi0o&t=vjVQa1PpcFNkhO4gWDla2LaNYoO2_P-5ufJBMt5snGw%25253D' niet openen. Controlleer het logboek voor details.
Uw invoer kon niet geopend worden:
VLC kon de MRL 'http://www.youtube.com/get_video?video_id=w5UNsljXi0o&t=vjVQa1PpcFNkhO4gWDla2LaNYoO2_P-5ufJBMt5snGw%25253D' niet openen. Controlleer het logboek voor details."

De gewone urls werken prima in VLC.

Offline Willemtk

• Lid
neem toch een 9.04, of anders zet de 8.10 er opn,ieuw op. Maar neem liever een nieuwe 9.04, je kunt tegenwoordig al vanaf een usb stick werken. Kost je ook al geen cd meer.

dan is het probleem waarschijnlijk opgelost. Ik probeer zelf al bijna geen problemen meer op te lossen, steekt meestal meer tijd in dan even opnieuw installeren.

Groentjes,
Willem