Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Toetsenbordvraagje....  (gelezen 790 keer)

Offline ronaldo

• Lid
Toetsenbordvraagje....
« Gepost op: 2008/06/20, 09:54:47 »
Dag allemaal,

Zo.
Ubuntu geïnstalleerd en een hele zooi tips opgevolgd van diverse fora en privé ubuntu-sites.
Mooi hoor!!

Nu heb ik nog 1 probleempje: ik heb al met een hele serie toetsenbord indelingen zitten experimenteren, maar het is bij  mij steeds dat het Euroteken niet werkt. Die deed het eerst wel, maar toen deed mń delete toets het niet.
Die heb ik vaker nodig....

Ik heb een Acer laptop Extensea 5620.
Momenteel staat de indeling op VS INt. (dode toetsen), de meest aangeraden instelling.
Koppelen van euroteken aan de 5 (of andere toest) helpt niet.

Bij voorbaat dank voor de 'winnende' tip !!

Groeten,

Offline Mikkel

• Lid
Toetsenbordvraagje....
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/20, 13:13:37 »
Ik heb geen laptop, wel een toetsenbord waar het procentteken, de 5 en het euroteken op dezelfde toets staan. Mijn toetsenbordinstelling is Amerikaans-Engels Internationaal (met dode toetsen) en het euroteken komt keurig tevoorschijn als ik de rechter Alt-toets indruk en op de toets met het euroteken klik. ;)

Offline ronaldo

• Lid
Toetsenbordvraagje....
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/20, 13:29:23 »
Hahahahaha, de RECHTER Alt toets.
Tsssss, wie had dat ged8....

Dank je wel.

Daar was ik NOOIT achter gekomen....