Ik heb de oplossing van Dave nog een keer uitgeprobeerd, en raad eens: het werkt nu!! Ik snap het ook niet, ik heb het precies hetzelfde gedaan als voorheen, maar nu heb ik alle bladwijzers in FF kunnen kopiëren.
Mijn eerste indruk is dat het systeem van slimme bladwijzers van Epiphany nog steeds superieur is ten opzichte die van FF. Als ik in Epiphany iets wil opzoeken in een bepaalde bladwijzersmap, dan hoef ik maar een (deel van) naam van die map intikken in het adresveld. Dan krijg ik een overzicht van alle bladwijzers in die map. Daarnaast kan ik, als ik iets wil zoeken op het internet, selecteren in welke site ik een bepaalde woord wil vinden (bijvoorbeeld in youtube, google, wikipedia, google maps, etc.). En dat allemaal vanuit één adresveld. Wel handig, vind ik. Kracht van eenvoud. FF heeft deze mogelijkheden helaas niet, maar ik ken het systeem nog niet goed genoeg. Ik kijk even verder.
Natuurlijk heeft FF ook voordelen boven Epiphany zoals meer instelmogelijkheden. Ik ga verder kennismaken met de nieuwe FF.
Bedankt voor het meedenken!
canti