Ja schandalig he? Nee, ik heb in begin 2007 een tijdje met Ubuntu gespeeld. Maar doordat ik voor mijn werk Internet Explorer nodig had (jaja, Firefox was echt geen optie omdat de software schrijvers hier niets voor konden maken). Maar nu ik in dubio sta, Vista of iets anders... ben ik dmv WUBI opnieuw naar Ubuntu getrokken. Vind het nog wel steeds lastig, de gewone kleine dingen zoals het vinden van de DESKTOP shortcut, het moeten mounten van een NAS e.d. Het zijn de kleine dingen waar ik niet direkt een oplossing voor heb die mij irriteren aan Linux. Daardoor denk je al gauw "nou, effe XP opstarten". Maar ik heb mezelf nu voorgenomen ook om de kleine dingen op te lossen. Of dmv een vraag, of door het op te zoeken op Google. Al wil ik niet hele avonden moeten zoeken naar oplossingen voor simpele problemen. Begrijp me niet verkeerd. Ik ben niet te beroerd om te lezen of te zoeken. Maar ik moet niet al mijn vrije tijd zijn aan simpele dingen. Een PC is er natuurlijk voor MIJ en niet andersom.