Nieuws:

Ubuntu-NL weer online!

Na een periode van technische problemen en een overbelaste server zijn we eindelijk weer bereikbaar.
Samen met Hobbynet, onze sponsor en hostingpartner, hebben we een oplossing gevonden zodat alles weer soepel draait.

Bedankt voor jullie geduld en begrip. We hopen nu weer verder te gaan waar we gebleven waren.

Het team van Ubuntu-NL

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: Songbird 0.6  (gelezen 676 keer)

Offline Mij

• Lid
Songbird 0.6
« Gepost op: 2008/06/14, 18:01:37 »
http://getsongbird.com/
Nieuwe versie is daar!
Eindelijk is hij qua perfomance een beetje gelijk aan zijn concurrenten. Eindelijk een goede cross-platform media-speler!
Van Amarok 2 verwacht ik ook veel, maar de opzet van Songbird is heel anders: het is in staat om websites api's te bieden waarmee het kan communiceren met de applicatie. Het is dan ook meer een media-platform dan een media-speler.

Trouwens: de nightly build is nu al weer beter dan deze :)

Offline Rulus

• Lid
Songbird 0.6
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/14, 18:23:44 »
Citaat van: doan
de opzet van Songbird is heel anders: het is in staat om websites api's te bieden waarmee het kan communiceren met de applicatie. Het is dan ook meer een media-platform dan een media-speler.
Bij mijn weten is Songbird gebaseerd op Firefox.

Offline Mij

• Lid
Songbird 0.6
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/14, 18:24:31 »
Citaat van: Rulus
Citaat van: doan
de opzet van Songbird is heel anders: het is in staat om websites api's te bieden waarmee het kan communiceren met de applicatie. Het is dan ook meer een media-platform dan een media-speler.
Bij mijn weten is Songbird gebaseerd op Firefox.
Dat klopt.

DarkEra

• Gast
Songbird 0.6
« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/14, 19:23:31 »
Lijkt op iTunes en is zo te zien nog maar een public alpha release.