Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: voorraadbeheer software onder linux ?  (gelezen 1050 keer)

Offline fred101

• Lid
voorraadbeheer software onder linux ?
« Gepost op: 2008/06/14, 16:31:18 »
Ik heb een winkel en nu een kassa/server en drie werkstations. Hierop draait software van new-way. Dit is voorraadbeheer/POS software. Dit draait onder windows. Ik wordt hier helemaal gestoord van. De support van de leverancier is niet slecht ofzo maar ik zit te hele dag te vechten met windows. Ik wil dingen die niet kunnen terwijl dat helemaal geen lastige dingen zijn. Ik wil bv een artikel kunnen zoeken op leverancier en omschrijving  maar dat kan niet. Alle info staat bv op lange omschrijving. Daarmee zou ik elk artikel kunnen terugvinden maar ik kan alleen zoeken op korte omschrijving. Dat is de omschrijving die op het etiket staat en erg beperkt is. Daarnaast hangt er natuurlijk ook een pc aan het internet. daar heb ik voor de veiligheid een apple voor gebruikt maar die kan weer niet gebruikt worden voor het voorraadbeheer.

Kortom is er POS/voorraad beheer software onder linux voor mkb. Dat hoeft niet gratis te zijn want dan heb ik geen support maar wel iets wat van open source en standaards gebruik maakt.

Fred

Offline kihid

• Lid
voorraadbeheer software onder linux ?
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/14, 17:01:44 »
fred101,

Google eens naar Openbravo Pos en Openbravo Erp, misschien is dat wat je zoekt.
OS: Lubuntu 25.04 64 bit  Registered Linux User #450631
Never trust an operating system you don't have sources for.