Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: geluid frustatie  (gelezen 7675 keer)

geluid frustatie
« Reactie #25 Gepost op: 2008/06/16, 15:21:11 »
Dat kan je proberen, kan je ook een afdruk plaatsen van je alsamixer?

Met vriendelijke groet,

Gijs
In der Beschränkung zeigt sich der Meister.

joostmeijer

• Gast
geluid frustatie
« Reactie #26 Gepost op: 2008/06/16, 19:51:58 »
.

joostmeijer

• Gast
geluid frustatie
« Reactie #27 Gepost op: 2008/06/16, 19:55:13 »
hoe kun je een afbeelding aan je bericht toevoegen. (Ik blijf ook maar vragen)

Vriendelijke groet

Joost

geluid frustatie
« Reactie #28 Gepost op: 2008/06/17, 20:14:31 »
Maakt niet uit gewoon blijven vragen als je iets niet weet of wilt weten, dat is zo mooi aan een forum.
Plaatjes kan je uploden naar bijv http://www.imageshack.us/ even inschrijven, dan kan je inloggen en je plaatje(s) uploaden. Aan de rechterkant krijg je een knop Bladeren hiermee kan je op je PC naar het plaatje manoeuvreren. In het midden onder staat een knop host it, indrukken en dan krijg je drie codes te zien, ik kies meestal de middelste code. Deze kopiëren en plakken in je forum bericht, dit geeft een miniatuur weer en als je bericht op het forum staat kan jij of iemand anders er op klikken en kan je het plaatje op de originele grote zien.
Zo een heel verhaal, gewoon een aantal keren doen gaat het op een gegeven moment vanzelf. Heb je liever een andere site moet je even zoeken op het forum of het internet.

Met vriendelijke groet,

Gijs

joostmeijer

• Gast
geluid frustatie
« Reactie #29 Gepost op: 2008/06/18, 08:32:24 »
Bij deze een afdruk van mijn alsa mixer.

Vriendelijke groet

Joost

geluid frustatie
« Reactie #30 Gepost op: 2008/06/18, 19:05:22 »
Joostmeijer, op dit alsamixer plaatje lijkt alles goed. Kijk eens onder audio en video bij volumecontrole, zie plaatje

Als je dit geopend hebt druk eens op bestand en dan op veranderen van apparaat, zie plaatje.

Heb jij ook meerdere apparaten staan zoals ik? Zo ja probeer eens een andere.
En kijk dan ook onder het tabje schakelaars daar staan soms ook opties.
Je hebt niet twee geluids kaarten er in zitten? Stekkertje van de speakers in het groene plugje achterin gestoken? Heb je trouwens een dual boot met Windows, dan kan je je geluid daar in testen.
Zomaar wat dingetjes wat toch problemen/oplossingen kan geven.

Met vriendelijke groet,

Gijs

joostmeijer

• Gast
geluid frustatie
« Reactie #31 Gepost op: 2008/06/18, 21:25:34 »
Wiehoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow

Het werkt fantastisch geweldig ontzettend bedankt voor je hulp :)

Een van de eerste dingen die ik had gedaan was een programma dat ik had gedownload "default sound card" hiermee kon je een andere geluidskaart selecteren. Helaas werkte dit niet, toen ik de headset selecteerde gebeurde er niets en Alsa mixer had nog steeds de zelfde opties.
Het leek me de moeite waar om het na al deze installaties het nog een keer te proberen, en ja hoor je krijgt andere schuifjes als je alsa opstart en met deze schuifjes kan ik mijn headset "besturen"

Onzettend bedankt voor je hulp echt geweldig dat het werkt. (Nu ga ik heerlijk genieten van mijn muziek :) )

Groeten,

Joost