Nieuws:

Welkom, Gast. Alsjeblieft inloggen of registreren.
Heb je de activerings-mail niet ontvangen?

Auteur Topic: add-on Media Player Connectivity in Firefox 3: tijdelijke oplossing  (gelezen 1390 keer)

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
Zoals jullie weten, kunnen we helaas nog geen add-on Media Player Connectivity installeren in Firefox 3. Want die kan officieel maximaal op Firefox 3 alfa 1 draaien.

Echter, hier is de oplossing:
http://kb.mozillazine.org/Editing_an_add-on_to_change_its_compatibility

Simpelweg: MaxVersion 3.0a1 handmatig veranderen in 3.0

Let op: dit zou Firefox instabiel kunnen maken. Op eigen risico gebruiken dus. Hoewel ik eigenlijk niet zoveel problemen verwacht, want hij is officieel al geschikt voor Firefox 3 alfa 1.

Bij mij draait het voorlopig zonder problemen. Ik ben blij, dat ik Media Player Connectivity weer heb...  :-)

Na installatie ervan, even deze handleiding toepassen:
http://computertip.googlepages.com/voorkeursspelerubuntu
(tweede deel)

Groet, Pjotr.

Offline ivo

• Lid
add-on Media Player Connectivity in Firefox 3: tijdelijke oplossing
« Reactie #1 Gepost op: 2008/06/07, 22:39:23 »
Joepiedehuhpoepie!!!!!
Hieperdepiep hoera!!!!
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

Offline ivo

• Lid
« Reactie #2 Gepost op: 2008/06/07, 22:42:30 »
Citaat van: pjotr123
Zoals jullie weten, kunnen we helaas nog geen add-on Media Player Connectivity installeren in Firefox 3. Want die kan officieel maximaal op Firefox 3 alfa 1 draaien.

Echter, hier is de oplossing:
http://kb.mozillazine.org/Editing_an_add-on_to_change_its_compatibility

Groet, Pjotr.
Ik bedacht nog;

Kan de moddertor deze niet even "vastzetten"? Dit lijkt me wel even een belangrijke als je ziet hoeveel vragen er zijn over multimedia in FireFox.
There are only 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't.

« Reactie #3 Gepost op: 2008/06/07, 23:35:59 »
Blijkbaar stonden m'n voorkeuren nog goed, of heb ik gewoon geluk, of surf ik gewoon niet genoeg op muziek/video sites om er iets van te merken, maar mijn upgrade (met de knop) doet het allemaal zonder problemen hoor, beter dan in Gutsy zelfs.  Maar voor verse installaties is dit inderdaad wel goed nieuws.
Al lijkt het me vaagweg dat je dat ook nog ergens anders kon instellen, maar ik kan er niet zo direct opkomen waar ik dat gezien of gelezen of tegengekomen ben. :(
Omwille van de besparingen hebben ze het licht aan het eind van de tunnel ook uitgedaan...

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #4 Gepost op: 2008/06/10, 10:10:39 »
Helaas... maar kort plezier van gehad. Sinds de nieuwe RC1 van Firefox 3 (updates van gisteren), doet deze handige plugin het niet meer goed. Enfin, voorlopig uitschakelen dan maar...

Offline Pjotr

• Lid
    • Makkelijke Linuxtips
« Reactie #5 Gepost op: 2008/06/10, 14:20:15 »
OK, Media Player Connectivity hoeft niet te worden uitgeschakeld, als je dit doet:
- zet alles op VLC als speler
- verwijder mplayer mozilla plugin

Dan blijft MPC goed werken.  :-)